VANUIT Beeld en Geluid Den Haag

We weten dat je juist nu contact moet blijven maken met klanten, werknemers en stakeholders. Dat kan vanuit ons prachtige pand. Bekijk het aanbod webinars en hybride events.
Naast live events organiseer je ook (deels) online events bij Beeld en Geluid Den Haag. Denk hierbij aan webinars, hybride events, podcasts en persconferenties.

Met een webinar nemen op en zenden online uit via een livestream. Dit kan met alleen online publiek thuis, of online met deels gasten in de zaal. Door een bijeenkomst hybride te organiseren (online en live) creëer je een extra dimensie aan de uitzending waardoor de totale deelname effectiever is en het bereik groot.

Interactie

We hebben alle mogelijkheden voor interactie met iedere deelnemer: klanten, werknemers, stakeholders en pers. Iedereen met toegang tot internet kan vanaf een smartphone, laptop of tablet betrokken blijven. Waar ze ook zijn … om de hoek, op een boortoren, een schoolplein of op een hoofdkantoor aan de andere kant van de wereld. Bij Beeld en Geluid Den Haag heb je iedereen binnen handbereik.

Opstelling

Al onze grote zalen hebben de mogelijkheid voor een opstelling naar wens zoals een talkshow tafel, debat opstelling of juist een gezellige huiskamersfeer. Wij zorgen voor de regie,  camera’s, extra schermen en uiteraard professionele verlichting en geluid voor een dynamische weergave van je programma. 

Iedere studio heeft zijn eigen sfeer. Onze Newsroom heeft bovendien een videowall die je onderdeel kunt maken van je programma.

Op maat

Een hybride event is altijd volledig op maat gemaakt, afhankelijk van jouw wensen en doelen. De combinatie van (live) streaming en live publiek is in diverse zalen mogelijk. Je kunt kiezen voor één zaal of voor meerdere ruimtes tegelijkertijd.

Klik hieronder op de verschillende type (online) evenementen.

Hybride event

Event met publiek in de zaal en publiek op afstand.

Een Hybride event is altijd volledig op maat gemaakt, afhankelijk van jouw wensen en doelen. De combinatie van (live)streaming en live publiek is in diverse zalen mogelijk. Je kunt kiezen voor één zaal of voor meerdere ruimtes tegelijkertijd.

Bij hybride events moet je wel rekening houden met een beperkter aantal plekken in de zaal. Als je wilt, hebben we zelfs aangepast meubilair om zo veilig mogelijk aan alle nieuwe regelgeving te voldoen.

Verder denken we graag met je mee over catering en persoonlijke communicatie voor alle deelnemers … waar ze ook zijn.

Webinars  

In onze Newsroom, Club of Eventzaal maken we een opstelling naar wens. Van talkshowtafel tot debatopstelling, statafels, een balie of huiskamersetting. 

Zalen

Elk van onze zalen heeft een eigen sfeer. De Club biedt een mooie, karakteristieke setting met de sfeer van een herensociëteit. De Newsroom brengt weer een industrieel karakter met zich mee en onze indrukwekkende Vidiwall van 25m2. Perfect om in te zetten als achtergrond bij je webinar. 

Wil je juist meer ruimte en de mogelijkheid tot het creëren van een eigen sfeer, dan is de Eventzaal ideaal. We werken met een selectie aan meubilair leveranciers om in de zalen een setting te creëren aangepast aan het doel van de uitzending en de wensen van de opdrachtgever. Alles is mogelijk. 

Studio Plug & Play, efficiënt en voordelig streamen

Wil je een webinar organiseren met maximaal 2 mensen tegelijkertijd in beeld? Dan is Studio Plug & Play voor jou de ideale oplossing. In deze ruimte van 60m2 op de eerste etage is een standaard opstelling geplaatst. Neem plaats achter onze balie voor een presentatie, interview of ander tweegesprek tegen een aantrekkelijk tarief. 

Op maat

Wij maken alle offertes altijd op maat. Immers, voor elk webinar zijn de wensen weer anders. Hoeveel deelnemers zijn er in de studio? Heb je gasten of sprekers die inbellen en op die manier deelnemen aan de uitzending? Welk platform wil je gebruiken en wat voor interactie wil je tijdens de uitzending? Dit is slechts een greep uit de elementen die een uiteindelijke prijs bepalen. 

Uiteraard denken we met je mee over wat de beste opzet is en hoe je letterlijk het beste in beeld kunt brengen wat je aan je deelnemers wilt tonen. We adviseren en helpen je gedurende het hele traject. De vorm waarin we ondersteunen kan ook verschillen. 

Heb je al ervaring met webinars en werk je graag met een bepaald platform en schrijf je een eigen draaiboek, dat kan! Anderzijds, als je (zoals velen) nieuw bent in dit speelveld, dan helpen we je graag met de opzet van techniek, de keuze en inrichting van een platform en een technisch draaiboek en begeleiding bij op de dag zelf. 

Bel voor een offerte op maat met Team Sales & Events, 070-3307575 of mail naar events.denhaag@beeldengeluid.nl 

Persconferentie

Wist je dat Beeld en Geluid Den Haag dé plek is voor het geven van een persconferentie? Genereer vanuit ons pand positieve persaandacht, meld een crisis of kondig een belangrijke mededeling aan. 

De flexibele wanden achter de katheder zijn volledig aan te passen aan jouw huisstijl.

Talkshow

Een zeer veel voorkomende setting is de talkshow. Zet je eigen uitzending á la Jinek of Op1 neer. We plaatsen een grote tafel voor jouw dagvoorzitter, tafelheer of tafeldame en de gasten. Een goede plek voor een discussie of inhoudelijk gesprek. Uiteraard kunnen we hierbij ook een aparte setting plaatsen voor bijvoorbeeld een sidekick die de uitzending van commentaar voorziet.  Of denk aan een muzikale toevoeging door een plek te creëren voor een band, gitarist of zangeres. 

Debat

Wil je een actueel onderwerp aan de kaak stellen en de meningen van tegengestelde partijen delen met je publiek? Kies dan voor een debat opstelling. We plaatsen hierbij twee hoge tafels tegenover elkaar. De dagvoorzitter staat ‘op kop’. 

We laten iedereen staan, juist om veel dynamiek te creëren. Door het inzetten van interactieve tools op het platform kun je nóg meer actie creëren. Laat je online publiek (kritische) vragen stellen, stemmen en reageren in de chat. 

Podcast

Naast webinars bieden wij ook de mogelijkheid om podcasts op te nemen in een professionele studio. De genres en formats van podcasts zijn inmiddels net zo divers als radio en tv programma’s. 

In combinatie met een event zou je deelnemers naast, of in plaats van de aftermovie, een podcast kunnen sturen. De podcast kan een registratie zijn van het event, maar je kunt er ook voor kiezen om extra reflecties en commentaar toe te voegen. Andere voorbeelden zijn podcasts rondom een productlancering of een boekpresentatie. Denk dan aan interviews met de ontwerpers, auteurs, uitgevers, producenten en consumenten.

Klik hier voor een aantal voorbeelden dat we recentelijk in huis opnamen.

Onze locatie is perfect voor hybride evenementen: een combinatie van events met publiek in de zaal en publiek op afstand.
Meer informatie?
Bel 070 330 75 75 of stuur een e-mail. Wij denken graag met je mee.
Delen