Maatregelen Meetings & Events bij Beeld en Geluid Den Haag

Lees hier alles over onze entree en ontvangst, routing en signage, catering, aangepaste capaciteit in de zalen en algemene hygiënemaatregelen. Gelukkig bestaan er mogelijkheden om alsnog jouw klanten, stakeholders en medewerkers te bereiken. Neem een kijkje bij onze Hybride Events, Webcast en Live Streams.

Maatregelen

  • Wij vragen al onze bezoekers zich bij binnenkomst te registreren met naam en contactgegevens.
  • Wij verzoeken het dragen van mondkapjes door bezoekers. Ons personeel draagt ook een mondkapje. 
  • Houd altijd 1,5 meter afstand van ons personeel en andere bezoekers. 
  • Op verschillende plekken staan zuilen met desinfecterende handgel. Ook zijn er op strategische plekken speciale schoonmaakdoekjes te vinden om o.a. meubilair mee te reinigen voor eigen gebruik.
  • Bij gezondheidsklachten kunnen wij geen toegang verlenen.

Zo verloopt een event in 2020

Entree en ontvangst

Nadat je geparkeerd hebt of vanuit de tramhalte de Zeestraat ingelopen bent, word je gastvrij onthaald op nummer 82. Bij de deur staat een host of een hostess. Het personeel van Beeld en Geluid Den Haag draagt een mondkapje.

We houden de deur zoveel mogelijk open om onnodig openen en sluiten te voorkomen. Je zult meteen zien dat één kant van de ontvangstruimte voor binnenkomende gasten is en de andere kant voor vertrekkende gasten. Bij de entree en op diverse andere plekken in het pand staan desinfectiezuilen om je handen te reinigen. We zullen zorgen voor voldoende garderobe rekken zodat iedereen met gemak jassen en tassen kan ophangen. Ons personeel is uiteraard aanwezig om je vragen te beantwoorden en te helpen indien nodig. Zij zijn getraind voor deze nieuwe situatie. 

Routing en signage

In ons historische pand hebben we een nieuwe routes en signage aangebracht. De bezoekersstromen worden gescheiden en de routes zijn nog duidelijker dan voorheen. Door het hele pand is op de vloer is duidelijk gemarkeerd hoe er 1,5 m afstand gehouden kan worden. Dit geldt in de rij bij de registratiebalie, bij het koffiepunt en ook in de cateringruimtes waar de afstanden met stippen aangegeven zijn. Wij informeren je over onze maatregelen via informatieborden op diverse plekken in het pand en via onze schermen. 

Catering

Koffietijd … heel belangrijk! Wij serveren koffie, thee en water vanaf onze counter. Afhankelijk van de groepsgrootte worden er meerdere uitgiftepunten opgezet. De bedieningsmedewerkers dragen hygiënische mondkapjes. Wij hebben gekozen voor transparante kapjes waardoor de mimiek goed zichtbaar is. Op deze manier proberen we ons contact zo persoonlijk mogelijk te houden.

Daarnaast werkt iedereen met handschoenen aan. We maken de tafels pas schoon nadat de gasten de ontvangstruimte verlaten hebben. Dit om contact te vermijden. Op de tafels zullen ook bordjes staan waarbij iedereen opgeroepen wordt de kopjes te laten staan. Snacks en koekjes zullen voorverpakt zijn. 

Onze smaakvolle lunches bieden we aan in voorverpakte lunchboxes. Deze worden uitgegeven vanaf de buffetten. In het geval van een hybride event, waarbij een deel van het publiek thuis, of vanaf een andere locatie, meekijkt, sturen we hen deze lunchboxes graag toe. Uiteraard hebben we ook een borrelbox, snackbox of een gepersonaliseerde box op maat. 

Aangepaste capaciteit in de zaal 

De opstelling van de zaal is aangepast aan de 1,5 m. richtlijnen. Stoelen en tafels zullen ruim uit elkaar staan. Bij het binnenkomen en vertrekken uit de zaal, worden de gasten begeleid. We zullen ervoor zorgen dat de zalen rij voor rij gevuld worden zodat men elkaar niet hoeft te passeren.

De capaciteit van onze zalen is nu veel beperkter dan normaal. Wil je je publiek vergroten, dan kunnen wij je event ook uitzenden. We creëren dan een hybride evenement met publiek in de zaal en publiek op afstand. 

Algemene hygiëne

Door het pand heen zul je op verschillende plekken desinfectiezuilen vinden. Uiteraard vind je op de WC’s: zeep, papieren handdoekjes en blowers. 

Gedurende de dag zorgen we voor vaker en extra schoonmaak in het pand en in het bijzonder bij de WC’s.

Bekijk hieronder de rondleiding door Beeld en Geluid Den Haag

Voorbeelden van Hybride Events

Events organiseren is nog steeds mogelijk. Bekijk hieronder onze showreel over Hybride Events in Beeld en Geluid Den Haag. De ideale manier om in deze tijden op een veilige en effectieve manier publiek in de zaal én publiek online te bereiken. Meer informatie over al onze Hybride en Online oplossingen? Klik op de button hieronder.

Annuleren of verplaatsen van Meetings & Events

Vanwege de uitzonderlijke situatie gelden aangepaste voorwaarden. Neem contact op met het Sales team.

Vragen over Meetings & Events

Wij staan klaar voor onze klanten. Voor vragen over een reeds geboekte meeting of event kun je altijd contact met ons opnemen via 070-3307575 of stuur een e-mail naar events.denhaag@beeldengeluid.nl.

Wij proberen mee te denken binnen de mogelijkheden die er zijn.

Delen