Maatregelen Meetings & Events bij Beeld en Geluid Den Haag

Lees hier alles over onze entree en ontvangst, routing en signage, catering, eventuele aangepaste capaciteit in de zalen en algemene hygiënemaatregelen. Gelukkig bestaan er mogelijkheden om alsnog jouw klanten, stakeholders en medewerkers te bereiken. Neem een kijkje bij onze Hybride Events, Webcast en Live Streams.

Beeld en Geluid Den Haag volgt de richtlijnen vanuit de overheid aangaande Meetings & Events. Uiteraard volgen wij het protocol en zorgen wij dat iedereen in ons pand veilig bijeen kan komen. Evenementen zijn volgens de overheid toegestaan. Zakelijke bijeenkomsten mogen en kunnen bij ons veilig plaatsvinden. Er is geen maximum aantal bezoekers met vaste zitplaats. Voor alle evenementen geldt alleen toegang op basis van een coronatoegangsbewijs (gevaccineerd, bewijs van herstel of testen voor toegang binnen 24 uur voor het evenement).

Maatregelen

  • We vragen iedere bezoeker voor Meetings & Events bij binnenkomst een coronatoegangsbewijs te laten zien.
  • Op verschillende plekken staan zuilen met desinfecterende handgel. Ook zijn er op strategische plekken speciale schoonmaakdoekjes te vinden om o.a. meubilair mee te reinigen voor eigen gebruik.

Zo verloopt een event in 2021

Entree en ontvangst

Nadat je geparkeerd hebt of vanuit de tramhalte de Zeestraat ingelopen bent, word je gastvrij onthaald op nummer 82. Bij de deur staat een host of een hostess.

Bij de entree en op diverse andere plekken in het pand staan desinfectiezuilen om je handen te reinigen. We zullen zorgen voor voldoende garderobe rekken zodat iedereen met gemak jassen en tassen kan ophangen. Ons personeel is uiteraard aanwezig om je vragen te beantwoorden en te helpen indien nodig.

Routing en signage

In ons historische pand hebben we een nieuwe routes en signage aangebracht. De bezoekersstromen worden gescheiden en de routes zijn nog duidelijker dan voorheen. Wij informeren je over onze maatregelen via informatieborden op diverse plekken in het pand en via onze schermen. 

Capaciteit

De 1,5 meter afstandsmaatregel is niet meer van kracht doordat iedere bezoeker bij binnenkomst een negatief coronatestbewijs moet laten zien.

Catering

Koffietijd … heel belangrijk! Wij serveren koffie, thee en water vanaf onze counter. Afhankelijk van de groepsgrootte worden er meerdere uitgiftepunten opgezet.

Mocht je interesse hebben in per persoon verpakte lunchboxes die ook opgestuurd kunnen worden naar de mensen thuis in het geval van een hybride evenement dan kunnen wij dat uiteraard verzorgen. Onze cateraar Karsten & Kuiper verzorgt heerlijke catering met lokale ingrediënten.

Meer mensen bereiken?

Wil je je publiek vergroten, dan kunnen wij je event ook uitzenden. We creëren dan een hybride evenement met publiek in de zaal en publiek op afstand. 

Algemene hygiëne

Door het pand heen zul je op verschillende plekken desinfectiezuilen vinden. Uiteraard vind je op de WC’s: zeep, papieren handdoekjes en blowers. 

Gedurende de dag zorgen we voor vaker en extra schoonmaak in het pand en in het bijzonder bij de WC’s.

Bekijk hieronder de rondleiding door Beeld en Geluid Den Haag

Voorbeelden van Hybride Events

Events organiseren is nog steeds mogelijk. Bekijk hieronder onze showreel over Hybride Events in Beeld en Geluid Den Haag. De ideale manier om in deze tijden op een veilige en effectieve manier publiek in de zaal én publiek online te bereiken. Meer informatie over al onze Hybride en Online oplossingen? Klik op de button hieronder.

Annuleren of verplaatsen van Meetings & Events

Vanwege de uitzonderlijke situatie gelden aangepaste voorwaarden. Neem contact op met het Sales team.

Vragen over Meetings & Events

Wij staan klaar voor onze klanten. Voor vragen over een reeds geboekte meeting of event kun je altijd contact met ons opnemen via 070-3307575 of stuur een e-mail naar events.denhaag@beeldengeluid.nl.

Wij proberen mee te denken binnen de mogelijkheden die er zijn.

Delen