Het nieuwe jaar

Het samen met collega’s, partners en opdrachtgevers werken aan betekenisvolle events, het leveren van maatwerk, de tevreden reacties van klanten, het maakt dat we ons werk met veel plezier doen. Live zit er even niet in maar ook die mogelijkheden komen ongetwijfeld in 2022 terug. We blijven van online en hybride naar live gaan. Doen waar we goed in zijn en steeds beter in worden.

Onze organisatie is in staat om in één weekend een live event om te bouwen naar een foutloos online event als de omstandigheden dat vragen. 

“Een ander hoogtepunt is dat we als organisatie zoveel geleerd hebben dat we binnen een weekend een live event konden ombouwen naar een foutloos online event. Ik ben echt heel trots op mijn collega’s.” – Hylke Thiry

De pandemie heeft geleid tot een versnelling in gebruik van digitale mogelijkheden, zoals bij het thuiswerken. Ook in de eventsector zagen we die versnelling. Online en hybride events zijn niet meer weg te denken. Sterker, nu opdrachtgevers en bezoekers van events hebben gezien wat allemaal mogelijk is wordt de lat hoger gelegd. Beeld & Geluid in Den Haag speelt in op de trends die we zien. Zo wordt meer en meer maatwerk gevraagd en geleverd. “One size fits all” geldt al lang niet meer. Waar de ene opdrachtgever inzet op een combinatie van fysiek en online, kiest de ander voor 100% online. Steeds beter worden hierbij de wensen van de bezoekers in kaart gebracht. De inhoudelijke vraag verandert, opdrachtgevers gaan op zoek naar een betekenisvolle beleving. Van een standaard programma, dat hier en daar is opgeleukt, naar een beleving die de bezoeker uitnodigt tot actief participeren en hem of haar onderdompelt in het geheel. Wij blijven inzetten op die totaalbelevenis, kwaliteit en unieke catering.

Het is in 2022 niet alleen groot, groter, grootst in de eventsector. De vraag naar kleinere, korte events neemt toe. Beeld & Geluid in Den Haag biedt een keuze uit verschillende inspirerende ruimtes voor elk event. Wat blijft zijn de vele veranderingen nu de pandemie nog wel even onder ons is. Wordt het 2G, 3G of toch 1G? Het is goed om bij het organiseren van events een plan B achter de hand te hebben. Zoals hiervoor aangegeven hebben wij de flexibiliteit om snel te schakelen tussen verschillende opties. Sommigen noemen dat al plan C, het voortdurend schakelen van online naar live, met de hybride tussenvorm als blijver. Ook in 2022.

“Online/hybride gaat niet meer weg. Veel partners hebben afgelopen jaar ingezien dat online hun doel evengoed en soms zelfs beter bereikt kan worden.” – Jet Roosink

Na de eerdere bestuurlijke samenwerking met Beeld & Geluid Hilversum wordt in 2022 toegewerkt naar een volledige samenwerking. Dit om het belang van vrijheid van informatie en media in de breedste zin van het woord nog sterker onder de aandacht te brengen. Vanuit Sales en Events gaan we op zoek naar de meerwaarde van onze samenwerking, zoals verdere professionalisering, inspiratie, de kracht van samenwerking, meer keuzemogelijkheden voor de klant en nog mooiere events. 

“Met een grotere Beeld & Geluid paraplu boven ons kan dit zorgen voor hele mooie ontwikkelingen en nog mooiere events.” Lydia de Winter

Dit alles met behoud van wat we koesteren, de collegialiteit en het “familiegevoel” en de unieke plek die Beeld & Geluid in het Haagse inneemt.

Wij wensen onze opdrachtgevers, partners en relaties fijne feestdagen en veel mediawijsheid in 2022.

Team Sales en Events

Beeld & Geluid in Den Haag

Delen